koulutunti

Eilen tultiin Henrin kanssa meille, tietysti se piti lähteä heti heppailemaan. Juoksuttelin ensin Halin, liinassa alkuhölkät ja sitten se sai revitellä irtona. Sandran kanssa tein vain nopean puolituntisen, käytiin kaikki askellajit läpi, jonka jälkeen lähdettiin talliin.

Tänään käytiin heittämässä hepat ulos puoli kasin tienoilla ja sen jälkeen palattiin takaisin lämpimään sänkyyn. Herättiin kymmenen tienoilla, syötiin aamupala ja lähdettiin käymään kylällä. Haettiin postista Horzen paketti; sieltä tuli minulle uudet ratsastushanskat ja takki jossa on selässä brodeerattuna minun ja Sandran nimi. Kummi sponssasi takin minulle, kiitos siitä! ♥


Alkuillasta kaveri tuli jälleen pitämään minulle ja Sandralle tuntia, tällä kertaa mentiin koulua. Alkukäyntien jälkeen mentiin pääty-ympyrällä käynnissä puomeja ja ravailtiin ympäri kenttää. Tehtiin tosi paljon ympyröitä tunnin aikana, ulos ja sisälle asetellen. Lisäksi tehtiin avoa käynnissä. Laukassa ja ravissa mentiin myös yhtä puomia. Loppuun hetkinen harjoitusravia ilman jalustimia. Sandra oli tosi hieno, loppua kohti se alkoi vähän jo väsyä, mutta hienosti se kyllä tsemppasi. Teki kyllä hyvää jälleen mennä valvovan silmän alla! :)







Sandran ratsastelun jälkeen ratsastelin hetken Halilla, mutta se viskoi niin paljon päätä, että lopetettiin pienen kävelyn jälkeen. Täytynee pyytää eläinlääkäri raspaamaan siltä piikit, ennen kuin seuraavan kerran isketään kuolaimia suuhun. :) Onhan se normaalistikin suusta tosi herkkä, mutta nyt se oli entistä herkempi.


hepat nauttimassa laitumesta
Huomenna on minun 18-vee synttärit, vihdoin!!

Kommentit

Lähetä kommentti